fredag 25 september 2009

What is done is done


Så, nu är det gjort mer eller mindre.
Har telefontid med vårdcentralen ca kl 14.50
så blir väl att prata med dom och boka tid osv då.

Jag gillar inte alls det här. Jag är den som brukar vänta ut stormen
och aldrig ringa eller gå till läkare om ingen tvingar mig.
Men just nu så orkar jag inte med det här mer. Jag vill ha ett svar
på vad fan det är som orsakar det. Säger dom att det inte visar något
på test osv så fine. Då vet jag i varje fall att det lär vara något jag får
leva med men antagligen inte är farligt. Jag nöjer mig med det lilla.

Höll dock på att bryta ihop på bussen för jag mådde dåligt
och för att jag är så trött på det. Jag orkar inte som sagt, det blir för mycket.

Nu ska jag äta lunch. Eller försöka med mitt illamående haha.

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: