onsdag 30 september 2009

Ops...


Hej på er, idag blev jag hemma ifrån Engelska A.
Anledningen är för att jag hade sånt obehag i bröstet
hela natten, så jag har knappt sovit något. Så jag försov mig.
Dåligt gjort men så kan det gå. Jag vet dock vad vi har i läxa
så det är lugnt, tror inte jag missar alldeles för mycket faktiskt.

Har lite att göra i Samhällskunskap och sen i Svenska A.
Så det ska jag slipa fint på sedan.
Tänker även städa lite idag.

Bara för att morgonen gick åt helskotta behöver inte hela dagen
bli en dag då jag inte gör någonting. Här ska det fixas !! :D

Ska även till posten snart, så fort jag har fixat mitt fågelbo till hår.

Tänkte även fixa till en tävling igen idag, låter det kul? :D

Och alla ni som sms:ar, jag har inga pengar på mobilen så ni får
ta och ringa om det är något ni vill faktiskt...

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

10 kommentarer:

Unknown sa...

Aj då vad jobbigt, men bättre du är hemma än att gå dit och braka ihop totalt när du inte är i form.

Hoppas det är lite bättre nu iaf och att du får en bra dag stumpan. <333

Kitten sa...

Wookie: Jag hade tänkt att gå men försov mig haha xD

Jao fast irriterad >.< Jag kan äntligen sätta mitt hår i rått-svansar och jag hittar inte en enda tofs !! D:

Unknown sa...

Aha aj då! xD

Haha, vilka världsproblem då! Har ingen tofs när du vill ha råttsvansvar, kanske bäst du kontaktar FN kanske de kan göra något åt det. :P

Kitten sa...

Wookie: Jag ringde Kitten Secret Service och dom hittade 2 tofsar :O

Unknown sa...

LOOL!!! Japp tur du kunde ringa dom då så de fixade 2 tofsar. :)

Förresten var något jag skulle ha med mig på lördag vad var det? Fia med knuff kanske som du ville ha eller? :P

Kitten sa...

Wookie: Ja, dom gör sitt jobb bra faktiskt :)

Dator klar? :O :D -goes co-co-

Unknown sa...

Haha jupp, de verkar vara duktiga. :)

Ja just ja jag har något står redo hemma det var ju det du ville ha, haha förstår det blir kul med nyare dator. :P

Kitten sa...

Wookie: WAAAAHOOOOOOO !!! Det är mer än kul, det är ett mirakel !! :O
Jag måste rensa den här burken med andra ord...oh dear xD

Unknown sa...

Haha, jupp kanske är ett mirakel! xD

Jupp det får du göra, jag vill ju ha tillbaka lite gamla delar som farsan kan få från den gamla. :)

Du har väl en extern iaf du kan slänga över saker till?

Kitten sa...

Wookie: Ja, jag hoppas bara allt får plats på min externa =/
För jag har använt över hälften på den lol...