söndag 11 oktober 2009

Jag Lever :)

Senaste dagarna har jag haft något av en blogg-paus.
Oplanerad men ändå så blev det en liten paus faktiskt.
Anledningen är mest för att jag prioterar bloggen för mycket.
Istället för att hinna äta frukost så har jag bloggat.
Så var tvungen att brytas. Att inte få panik för man inte hinner.

Resultatet blev att jag har hunnit fota till och med. Vilket är underbart :)
Har iofs vart mycket på Tumblr men det är för jag är lite smått besatt haha.
Vill säga grattis i efterskott till Elenor !! Vet inte om du såg mitt Tumblr inlägg?

Inte så mycket har hänt under den tysta tiden här i bloggen.
Provet i Samhällskunskapen gick bra, väldigt bra känns det som.
Jag har varit i en djup svacka och har ventilerat mig inför mamma.
Varit magsjuk också för den delen. Resultatet blev att missa släkt-middagen igår :(

Idag tvättar jag min flera kg tunga tvätt.
Har lite panik inför när det är klart för det kommer då inte få plats i byrår & garderob.
Jag har alldeles för mycket kläder, som alltid.
Skulle kunna gå ett år utan att tvätta och fortfarande ha något att ta på mig...

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

emve sa...

Hej! Vill bara säga att jag har lagt ner min blogg "pysselterapi" och flyttat allt pyssel/shop/etsy-snack till:
http://friskhetstecken.blogspot.com/

Hoppas du vill följa mig där istället!

Unknown sa...

Aj vad tråkigt att du missade middagen igår. Hoppas du mår bättre idag stumpan. Luv u! <33333

Unknown sa...

Missade, men jag gick tbx 46 sidor nu och hittade XD Tack så mycket <3