söndag 22 november 2009

Det var ju långt uppbehåll...

Ja, det fina vädret som kom tillbaka igår varade ju
inte alls länge. Det regnar ute och är blä återigen...

Jag ser inte alls fram emot att gå ut sen kan jag säga xD
Inte nog med att det är kallt & regnar, det blåser också.

Telefonen ringde här hemma vid halv tre inatt.
Jag hade precis lyckats somna, for upp för att svara men hann inte.
Jag var måttligt irriterad efter och tänkte typ "Ring igen din jävel!".
Samtidigt smått orolig, tänk om det hade hänt något osv men då hade
ju det ringt igen eller så hade jag hört något om det vid det här laget.
Men ändå (!) Vilken idiot ringer hem vid den tiden till någon om det
inte är något viktigt?! Var glad att jag inte hann att svara kan jag säga.

Så jag har med andra ord inte sovit något alls knappt inatt för jag
kunde inte somna om ordentligt efter det. Wohoo...

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: