fredag 27 november 2009

Kawaii Matchbox Swap =^.^=

Sitter här med New Moon soundtracken på (ja fortfarande, har man Twilight period så har man vett ni!! xD) och dricker kaffe. Det är stor mysfaktor på det för lilla mig. Under tiden filurar jag på min framtida Kawaii Matchbox Swap med en på Swap-Bot. Vad ska jag fylla den med, hur ska den se ut...osv :)
För att göra en lång förklaring kort; Man dekorerar en tändsticks ask i det tema som är valt,
i detta fall är temat Kawaii, sen fyller man asken med en massa små saker.

Bild ifrån Kawaii Garden@Flickr.

Just nu sitter jag inne på Flickr som är skattkistan för inspiration för just detta (& massa annat).
Tror dock att jag väljer Hello Kitty för utsidan av asken. För hon är ju söt så det är löjligt :)
Har ni några ideer till vad jag ska fylla den med så är dom välkommna !! ^^





Läs FAQs innan du frågar något,
svaret kan finn
as där :)

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Rosida sa...

Oj... Du hade skrivit din mejl i kommentaren. Haha, FAIL! xD

mathy sa...

åååh bilden!<3