lördag 21 november 2009

Sorry, We're Full At The Moment

Jaha, återigen så är det överfullt med DVD filmer.
Köpte ju en DVD förvaring hylla på second hand för ett tag sen
men den blev ju då fylld ganska så snabbt. Och nu är det fullt.
Så once again måste jag hitta lösning så jag kan förvara de DVD:er
som just nu inte får plats plus för framtida köp (som kommer snart).

Normala kvinnor impulsköper t.ex kläder eller skor osv.
Själv impulsköper jag DVD filmer. Dock alltid något jag vill ha däremot.
Så inte många som säljs vidare om man säger så när det blir fullt...

Sen vill jag säga till alla som har lånat filmer av mig;
Jag vill ha tillbaka dom snarast möjligt.
Delvis för att alla som är utlånade är väldigt älskade av mig (!)
och så för att jag behöver dom för att fixa om bland mina filmer.
Lite svårt när 1 DVD-box och 4 vanliga saknas liksom...
Om jag lät spydig eller bitchig där så förlåt, var inte med flit i så fall xD

Ska till Öppen Hand imorn med mamma. Dom öppnar 9.30.
Så jag hoppas på att hitta någon billig lösning där som sist :)
Annars så får jag väl hitta på något fiffigt...Det löser sig snart.

Jag irriterar mig något enormt när det blir så här kan jag säga xD
Är det något jag vill ha ordning på är det mina DVD filmer.

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: