tisdag 17 november 2009

Sylar, my baby boo <3

Här är jag och min nyaste älskling :D
Sylar bor nu mera hos mig som ni redan vet ^^
Återigen stort tack till Wookie för underbara presenten !!

I bakgrunden ser ni liiiiite av mitt sovrum :)
Bland annat mig och James Marsters. Harry Potter.
The Joker ifrån Dark Knight till vänster, också min analoga kamera.
Sen om vi hoppar till bokhyllan igen så ser ni en del av min lilla
samling av kawaii saker så som decotejp, memos, brevpapper...
Sen en liten liten del av mina dvd-filmer längst till höger ^^

Han fick bo mitt i smeten :)
För är enda stället han fick plats på xD

Jag älskar mitt rum trots att det är väldigt rörigt och fullt.
För det är fyllt av saker jag älskar väldigt mycket.

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

Unknown sa...

Varsågod igen och det var så lite så. Hoppas du blev nöjd! :D

Kitten sa...

Wookie: I luuuuuuv it mucho !! :3

Jag borde skaffa en egen kategori till samlar-delen <.< På tal om popcorn liksom xD

Unknown sa...

Vad bra att det du gör det då. :D

lol jaså vadå för del? :)

Kitten sa...

Wookie: Alla delar x) Där jag kan klicka in det i när jag uppdaterar någon samling :O