söndag 29 november 2009

Vakna av huvudvärk = Tortyr.

Hej på er! :) Imorse vaknade jag av att jag hade världens huvudvärk. Jag gick dock upp och virrade runt i lägenheten. Slutade dock med att jag kraschade i mammas säng (?). Jag tyckte visst just då att det var bästa sängen att ligga i haha.

Men nu är jag uppe till slut, efter mycket lidande kan jag säga. Är dock väldigt slut ändå men så länge huvudvärken är borta så accepterar jag det. Sen får jag ju äntligen dricka (eller ja, kan) kaffe nu, så det är ett stort plus i kanten !!
Till det lyssnas det på musik och läsa bloggar.
I See The World Through My Eyes
Bjuder på en gammal bild idag, mitt öga dessutom ^^

Det är skyltsöndag idag i lilla Nyköping, som många andra ställen i Sverige. Men jag blir nog hemma. För det första är jag helt slut. För det andra så klarar jag inte av så mycket folk.
Jag får bara panik och sen ångestattack, sen mår jag jävligt i dagar efter. Torgskräck is a bitch.

Och bara för att lägga in något så där random; Jag köpte 10 rullar med decotejp igår :)
Japp, det ser jag fram emot att få hem för alla är med Hello Kitty haha.





Läs FAQs innan du frågar något,
svaret kan finn
as där :)

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Ellen (ellerenellen.blogg.se) sa...

Oj, tack så hemskt mycket! Det värmer verkligen :) Hoppas du gillar det du ser då, hehe! Kram på dig :)