onsdag 2 december 2009

Brutal Väckning Börjar Bli Ritual...

God Morgon !! Blev brutalt väckt av syster-yster (igen) men tog ett tag att få upp mig haha, ibland är jag så jäkla seg på "morgonen". Men nu är jag uppe och jag har mitt älskade kaffe, det är sweet ^^
Kul att folk har börjat rasat in och tävlat redan om den kawaii mini-goodiebagen !!
Love Me, Love Me...
Bjuder på en bild ifrån i höstas...

Idag blir det nog mest att städa, så fort jag varit och köpt hö till Stampe vill säga. Blir självklart Bleach också eftersom nytt avsnitt har kommit ut :D Sen ska jag fota lite nygjorda saker som ska sälja, Tradera-fixande osv ^^
Omg, ska jag vara duktig istället för en latmask idag må tro? ;D






Läs FAQs innan du frågar något,
svaret kan finn
as där :)

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: