fredag 11 december 2009

Grattis Till Min Syster-Yster !! ^^

Igår blev det tyst för att jag fastande återigen i Sunnydale haha. Jag är nu mer än halvvägs igenom säsong 4 av Buffy the Vampire Slayer :) Och nu när Spike är tillbaka så går det undan ännu mer kan jag tala om ^^ Så lär vara färdigt med att se igenom snart.

Idag fyller min Syster-Yster år och jag ska dit med mamma & pappa för att fira ^^ Tänker dock inte säga vad hon ska få då hon ibland läser min blogg...lite osmidigt. Imorn så åker jag till Laxne, pappa skjutsar mig. Skulle vilja ut till Laxne redan idag men kan inte ta mig dit förr än imorn så ja...Bara att nicka och acceptera. Men imorn så, då drar jag.
Det är ju då lite långt att gå HAHA xD

Men jag borde fixa mig osv nu. Sitter i myskläder men ofixat hår & osminkat ansikte...
Älskar min nya hårfärg. Det blev en stor förändring and I like it :D





Läs FAQs innan du frågar något,
svaret kan finn
as där :)

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Hälsa och säg Grattis till Malin från mig. :)

Ja ibland skulle det vara bra om du hade körkort! xD

Har lite inplanerat gällande maten idag med farsan annars skulle jag kunnat hämta dig, vill inte köra bil efter snaps så. :)