tisdag 8 december 2009

Hej På Er ^^

Ni vet en sån där dag, då det är äckligt och grått ute, då man bara inte gör någonting vettigt på hela dagen och det faktiskt känns "Jag är värd det här."? Sån dag har jag haft idag. Jag har bara varit, trallat omkring och inte gjort något särskilt vettigt av dagen. Jag har uppdaterat shopen, fotograferat lite grann, pysslat lite, lyssnat på fin musik och ja, bara varit ^^ !! Så otroligt skönt!

Samtidigt mitt i allt det "onödiga goda" så känner jag mig bortglömd och osynlig. Jag är så trött på det så jag kan spy. Längtar tills jag kommer till psykologen nästa vecka så jag kan spy galla över precis allting (!). Jag lär sitta och spotta & fräsa som en ilsken katt medans tårarna rinner. Tills dess ska jag vara en duktig staty som inte har några känslor :)





Läs FAQs innan du frågar något,
svaret kan finn
as där :)

Share/Save/Bookmark

7 kommentarer:

Unknown sa...

Det lät som en bra dag det! xD

Är det inte bra att spotta och fräsa lite hemma också så du inte bara får ur dig sakerna hos psykologen? :)

Unknown sa...

Hehe nice det. :)

Oki, då ska jag inte tjata något om det då. xD

Inte något Buffy än idag?

Kitten sa...

Wookie: Nope, efter maten blir det BtvS :)

Unknown sa...

Aha det jag misstänkte. :)

Jag ska erkänna jag ligger tom lite efter med några av mina standardserier bara för jag fastnat så extremt i Btvs igen! xD

Kitten sa...

Wookie: Well, it is bound to happen when you get the BtvS-madness :3

Unknown sa...

Hahaha, jupp självklart. :D

Blir nog kanske försöka slå in julklapp ikväll så det blir av! xD

Parro sa...

Usch ja, det får jag verkligen hoppas, inte skoj alls! :P

Ok, fan vad jobbigt då kan det ju lika väl försvinna helt då ju :)