torsdag 17 december 2009

I'll Rip Your Fucking Head Off.

Jag har varit på jäkligt dåligt humör idag av anledningar jag inte tänker ta upp i bloggen eller online. Men jag har varit så arg så jag skulle ha kunnat döda någon...

Som sagt så är det snöstorm eller nåt här fortfarande. Dom hinner inte ens ploga bort det innan det blir en massa igen, så man måste pölsa igenom snön när man är ute. Är dock väldigt mysigt att gå i det ^^ Knarrljud under fossingarna, kylbitna kinder och en stor luva för att slippa de kalla vindarna. Klär man på sig, fryster man inte! Jag stormyste när jag var till affärn förut hehe.

Pappa blir sen idag. Syster & Peter ska äta här. Ikväll blir det Buffy the Vampire Slayer och True Blood. Ångrar dock just nu att jag inte köpte något gott att tugga på i affärn förut...kanske blir en sväng till ut i vinterlandet :)

Det blir tyst i bloggen idag. För jag är fortfarande skitlack och inte särskilt social. Så ingen ringer heller för den delen...





Läs FAQs innan du frågar något,
svaret kan finn
as där :)

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: