lördag 5 december 2009

Morn !!

God Morgon !! Japp, sov lite länge idag ^^ Antagligen för att jag satt uppe till ca 5.00 imorse och tittade på Buffy the Vampire Slayer haha O.O Jag är nu på säsong 3 av BtvS. Här går det undan vett ni !! :D Ska låna resten av syster-yster sen också inklusive säsong 5 av serien Angel ^_^ Den säsongen är hysteriskt rolig.

Verklig Stl: 1024x768

Idag ska jag till min syster, mamma ska dit också ^^ Vi ska typ julgrejsa hemma hos min syster. Personligen har jag faktiskt inte mitt sovrum julpyntat längre, har inte haft det heller på flera år. Men jag gillar att pynta i andras hem/rum haha. Kan ju inte neka till att det är lite mysigt ^^ Men jag själv orkar inte att fixa om precis allt i mitt rum. För mitt rum är överfullt av saker...Jag har knappt plats för det som står här inne året runt så ja...jag vill inte ha sånt härinne xD





Läs FAQs innan du frågar något,
svaret kan finn
as där :)

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: