torsdag 31 december 2009

Tikka Masala -> Filmkväll (Harry Potter)

Har precis ätit Tikka Masala till kvällsmat. Jag är mätt och väldigt nöjd eftersom jag älskar indisk mat !! ^^
Dock är absoluta favoriten japansk mat hehe.

Detta är min Nyårs kväll. Gott att äta & dricka (tål ej alkohol).
Och så en av världens bästa filmer; Harry Potter and The Half-Blood Prince.

Just nu sitter jag och dricker kaffe (som alltid efter maten) medans jag lyssnar på Lady GaGa. Jag har fått jippo på låtet Teeth med henne, tack vare syster, så den är på repeat hehe :D

Ute smäller dom redan och jag ogillar det starkt. Jag är extremt rädd för smällarna och jag lider av det ärligt talat :( Ångestkänsla hela tiden eftersom jag spänner mig stenhårt inför smällen. Så vid tolvslaget kan jag meddela er att jag kommer gömma mig någonstans där det inte låter så mycket och Stampe kommer följa med han också haha. Dock bryr sig inte han så mycket om det för han är en modig liten kanin vett ni !! ^^

Hoppas ni får en underbart fint Nyår sötnosar !! Ni som dricker, drick med måtta och ta hand om er !! Ni som inte dricker ska självklart ta hand om er också. Var rädda om er :)





Läs FAQs innan du frågar något,
svaret kan finn
as där :)

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

:: TSUKII :: sa...

tål du inte alkohol? :O det var inte varje dag man hörde det. Själv ogillar jag alkohol och undviker så mycket jag kan :P

sv: aw, jag också! Gott nytt år på dig med sötnos! <3 *kramar*

LIENE sa...

sv: den filmen lär verkligen vara bra.

verkar mysigt:D
GOTT NYTT ÅR!