tisdag 29 december 2009

Walk Through The Fire

Här sitter jag och lyssnar på Once More, With Feeling soundtracket (Buffy musikal avsnittet) medans jag dricker kaffe & funderar på vad det ska bli av dagen. Önskar att jag hade ett jobb eller att skolan hade börjat, så man har något inbokat nästan varje dag...Men inte långt kvar tills skolan börjar så lika bra att njuta av ledigheten hehe ^^ Kanske fortsätta med städ-fixandet. Ska till Öppen Hand också för att hamstra på mig galgar. Då kanske jag slipper ha en klädhög med fint vikta kläder som flyttar mellan sängen och stolen jag sitter på...

Ska försöka slänga upp en ny tävling idag också, så håll utkik !! ^^ Men nu ska jag återgå till mitt kaffe och ljuv BtvS musik. Rest in Peace är på nu, rawr rawr :3 Vi hörs senare !! :)





Läs FAQs innan du frågar något,
svaret kan finn
as där :)

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: