torsdag 7 januari 2010

Bleach & Heroes. Give Me Love

Har precis slö-kollat klart på TV och nu när jag är ensam kvar uppe så är det äntligen dags att se avsnitt 152 av Bleach som har kommit ut idag hehe. Jag är lite konstig med mina serier. Jag måste se dom när jag är själv i varje fall första gången. Helst ensam hemma men går inte det så väntar jag tills alla andra har gått och lagt sig ^^ Så ja, det är dags för Bleach efter detta inlägg kan jag tala om *fniss*

Inte ifrån nya avsnitten men är Samuel & Sylar *meooow*

Vol 2 Säsong 4 av Heroes hade ju premiär i USA den 4 januari, så det kom allstå ut igår för oss i Sverige (bland annat). Som alltid med säsongstart av Heroes så bjöds det på dubbel avsnitt istället för ett vilket är underbart med Heroes enligt mig. Vill dock inte prata så mycket om de två avsnitten eftersom jag vet att majoriteten som ramlar in här inte har sett lika långt som mig. Och oönskade spoilers är inte kul det. Men vill säga att jag var lycklig att få se min baby boo Sylar :3 Och Samuel lågan brinner mer och mer den. Vad är det med bad guys egentligen? Eller ja, jag diggar dom stenhårt för jag tycker "onda" karaktärer är mer komplexa och därför mer intressanta än de så kallade goda. Med den sista tanken så önskar jag att det inte var så i verkliga livet, vilket det tyvärr är för mig måste jag erkänna :(

Jag svarar på alla kommentarer osv imorn ^^ Det är ett par stycken som väntar nu och dom är rejält utspridda kan jag säga haha. Det uppskattas med feedback hörni !! ^^ Svarar imorn ;)


I just finished watching TV and now it is time for episode 152 of Bleach which is also the newest one. I am a bit weird when it comes to my shows I follow because I have to see them when I'm all alone for the first time haha. I prefer being home alone but if that's not an option I just wait until everyone else has gone to bed, like they have now so finally it is time. So time for Bleach.

Vol 2 season 4 of Heroes had it's season premier in the US January 4th and as always with that they gave us 2 episodes instead of one, which I adore about Heroes. I don't want to give anything away since I know that most that read this blog isn't as far as I am. And it's awful to read unwanted spoilers (!). I was happy to see my baby boo Sylar again :3 And my flame for Samuel keeps on growing hehe. I love the bad guys more. I find them more complex and there for they are more interesting ^^ With that last thought I wish it wasn't so IRL but sadly it is for me :(

The picture way above is not from the new episodes. But it is indeed Samuel & Sylar ^^


Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

JMay sa...

OK, your blog is awesome.

So glad I came across it, Swedes make me happy ;-)
xo.

jennymayandswede.blogspot.com

takai sa...

svar:
den är bra jaa :D
fast jag tycker att tom är läskig som lestat :< - han ser ut som carlisle xD HAHAHAHAH