torsdag 7 januari 2010

I'm Sleeping My Life Away.

Jag sov för länge ännu en dag denna vecka haha. Jag måste skärpa till mig innan tisdag, senast innan måndag faktiskt. Jag vill inte vara en död zombie av sömnbrist första veckan i skolan. Jag längtar tills skolan börjar för jag hade kul förra året ^^ Sen att jag får något att göra om dagarna är guld. Måste fixa med CSN också, bläää.

Just nu sitter jag och läser & svarar på kommentarer. Efter det blir det att läsa en hel del bloggar som är uppdaterade, bra start på dagen till kaffet vett ni ;) Senare vet jag inte vad som händer. Mer snö har kommit och jag gillar det absolut inte.


I slept to long today again haha. I have to get a grip on that because school starts on Tuesday and I don't want to be a dead zombie because of having slept to little first week of school. I love that school is starting again, I had so much fun last year ^^ And I'll have something to do during the days unlike now when there's is nothing to do.

Right now I'm reading and answering comments. After that I'll read all the blogs I follow and that have been updated since yesterday, good start on the day while drinking coffee hehe. I don't know what happens today. More snow has come (again) and I don't like it one bit.


Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

Oj då kanske är dags att försöka vända tillbaka dygnet lite. :P

Ha en så bra dag stumpan iaf. <333

Parro sa...

Jaa, jag måste också sen den på premiären, det är verkligen också ett måste! Han gör så jävla bra filmer! ;)
Tuff blogg har du också ;D