tisdag 19 januari 2010

Den som tröstar när jag gråter eller är rädd.

Jag har varit uppe i en timme :) Men blev kidnappad av djuren ute i köket så tog ett tag att ta sig hit med kaffet haha. Men det gör absolut inget, mys med kel på morgonen. Jag är glad att jag har min lilla skitunge till kanin, han får mig att stanna uppe på morgonen istället för att dra täcket över huvudet. Den som tröstar när jag gråter eller är rädd. Han är min lilla ögonsten, trots att han "bara" är en kanin.

Visst har han börjat växa till sig? ^^ Min karl är stilig ! xD

Idag är det först spotta och fräsa åt trötthet (haha) sen blir det skola kl 12.30-15.45. Ska träffa Elenor en snabbis också efter Engelska A som är sista lektionen för mig ^^ Efter det så blir det att göra läxor (när jag är hemma igen) och sen...slappa? O.o Jag vet inte, skapa något kanske.

I love my baby boy Stampe ^^ He's the one who comforts me when I cry or am scared, things like that. He is so precious to me and makes me want to stay up in the mornings. Even if he is "just" a bunny ;) And it is indeed him on the photo further above. He's a handsome little devil !

Today it's school (getting tired of the school talk yet? hehe) and after my last class I'm meeting a friend before I go home ^^ When I come home it's homework and then...I have no idea what to do lol. Maybe make something ^^



Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jo det där lilla monstret verkar ta hand om dig när du är hemma, bra det. :)

Nu är du ju inte så rädd som när han var liten så du tror att han ska slå ihjäl sig så fort han hoppar ner från filten osv. xD

Kitten sa...

Wookie: Ja men va fan, han är ju klumpigare än vad jag är xD
Och så var han bebis då :) Eller ja, han anser nog att han är det fortfarande O.O

Unknown sa...

Hahaha, klumpigare än dig, jaja då säger vi så. :P

LOL! Jo du tycker nog fortfarande det ja. xD