onsdag 20 januari 2010

Distant Dreams, Little Voices.

God Morgon, har varit uppe i 20 min och jag är en zombie :) Känner mig inte alls i form idag & misstänker faktiskt feber :( Känner mig galet crap. Men har bara Engelska A idag så jag ska banne mig till skolan (!). Än är det krut i mig för tusan hehe xD Måste även boka tid hos studievägledare för jag vill veta exakt vilka kurser jag måste ta för att få ut mitt slutbetyg osv när jag är klar där. Kan ju vara bra att ha lite koll på läget och lägga upp någon sorts plan. Även om det är långt dit.
Distant Dreams, Little Voices.

La upp nya auktioner på Tradera i förrgår. Är 3 par söta örhängen ^^ Så kolla läget om du inte har sett dom :) För övrigt så snöar det. Mamma tokar med fågeln ute i köket och pappa ska skjutsa mig till skolan (hallåååå bortskämdhet! hahaha). Och jag, ja ni jag dricker kaffe ju :)

Good Morning, I've been up for like 20 min and I am indeed a zombie :) I don't feel well today and I suspect a fever :( I seriously feel like crap. But I only have one class today so it ain't stopping me from going to class (!) I have to book a meeting with the student counselor thingie because I want to know what classes I need to take in order to get my final grade and such. It's a long time before that happens but I don't think it's wrong to have a small plan during it hehe ;)

It's snowing. Mom is being crazy with the bird out in the kitchen and my dad is giving me a ride to school (hellooooooo spoilednessssss! hahaha) And well, me...I am drinking coffee of course :)



Share/Save/Bookmark

15 kommentarer:

Unknown sa...

Hoppas det gick bra i skolan idag stumpan och krya på dig. :)

Ska iväg ikväll så kommer nog inte synas online eller svara i mobilen.

Hörs imorgon. <3333

Kitten sa...

Wookie: Det gick bra ^^ Går mycket bättre nu när jag har tagit beslut osv =)

Ok, vi hörs imorn darling <3

Unknown sa...

Det var ju jätte bra. :D

Nu är man tillbaka på jobbet igen så. :)

Kitten sa...

Wookie: Yes :) Slutade 10 idag xD That's soft :)

Unknown sa...

Aha vad skönt tänk om jag kunde sluta så tidigt! xD

Fusk ju!! ;)

Kitten sa...

Wookie: Kan skryta mer med att jag har alla läxor tills imorn klara och kan slappa hela jävla dagen xD

Unknown sa...

Det lät inte alls trevligt ju! xD

Skönt det är fredag imorgon iaf. :)

I helgen blir det bara slappa som gäller. :P

Kitten sa...

Wookie: Fast ska "jobba" sen också ^^ Fast mitt jobb är världskul :D

Jag ska sova hela helgen :3

Unknown sa...

Aha göra smycken antar jag då? :)

Jo går ju bra också för dig så är ju kul, folk verkar ju köpa för fullt på tradera. :P

Jag ska sova ut rejält sen ska jag ta det lugnt. :)

Kitten sa...

Wookie: Yes, ska göra rosetter och hårspännen också :)
Dags att fylla på lagren lite haha.

Jo, folk är galna xD Har blivit mycket utanför Tradera också ^^

Unknown sa...

Aha då blir det lite annat då också. :)

Jupp kan ju vara bra att ha liggande. :P

Aha har du fått mycket sålt utanför tradera också? Det är ju kul. :D

Kanske dags jag fixar den där Progress applikationen jag prata om förut så du kan hålla koll på allt. xD

Kitten sa...

Wookie: Yes ^^ Och Tradera verkar fortsätta goldspree. Me happy :3

Haha, jao xD Du behöver inte ^^

Unknown sa...

Hehe bra det. Its nice to see Kitten Happy! :D

Aha oki, gör det bara om jag skulle få ork annars skippar jag det, för känner inte sitta hemma med saker jag jobbar med. :)

Kitten sa...

Wookie: Höhö :D

Men jag ska käka lunch nu innan jag drar igång med tillverkningen ^^

Later babe <3

Unknown sa...

Oki, gör så, ska käka något snart också. :)

Later my love. <33333