måndag 11 januari 2010

Give Me Fluffy Clouds & Warm Weather.

Har varit uppe en stund men har fixat med en massa sälj-saker genom Tradera och Shopen. Men är "ledig" ett par timmar nu så tänkte smyga förbi här och säga hej. Så, Hej på er !! ^^ Ska äta lunch snart, sen blir det att klä på sig kläder istället för myskläder för jag ska till psykologen, har tid kl 14.00. Mitt presentkort för H&M kom idag ifrån Gratis-Fashion.se and me liiiike it :D Väldigt bra ställe, bästa jag har ramlat in på i varje fall så rekommenderas ^^ Har snart så jag kan beställa ett presentkort på 300 kr på Gratis5.se så det är nice det ju. Shopping here I come.
Clouds
Men nu ska jag springa och äta lunch, sen blir det allt annat. Blir nog en hel del fight på Tradera idag också för min del, har ögonen på ett par saker som går ut idag som jag vill och ska ha!! ^^

I've been up a while but I've been fixing some stuff around the shop and so. But I have some "time off" now for a few hours so I thought I'd stop by here and say hello. So, Hello!! ^^ I'm going to eat lunch now and shortly after that I'm going to my therapy. I'll see you later darlings :)



Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: