söndag 10 januari 2010

Vin & Sönderkelning av Ronny

Jag följde med min syster hem till henne efter klippning osv ^^ Så därför det blev helt dött här i bloggen och på andra ställen hehe. Malin gjorde pannbiff, sås & potatis medans jag satt och drack vin och blev sönderkelad av deras kisse Ronny haha. Efter det så tittade vi på Ronny och Ragge !! Jäkligt bra grejer det där tycker jag. Just nu så dricker jag te medans jag känner mig väldigt avslappnad :)




I went home to my sister after the haircut and such ^^ I got delicious dinner as always there. While my sister made dinner I drank some wine and got cuddled almost to death by their cat Ronny lol. Right now I'm drinking tea and am feeling very relaxed :)


Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det lät som en soft sönag det, så du satt och pimpla vin du? :P

Själv spendera jag söndagen med att vara bakis och när jag kom hem så kolla jag på Angel (bakis fortfarande) tills jag gick och la mig. Så nu är säsong 1 klar om du vill låna. xD

Kitten sa...

Wookie: Ja, var jäkligt gott vin faktiskt xD Skulle fan tänka mig att köpa en sån dunk O.O

Haha aw, men bakis-syndrom är ju självförvållat xD Bra du hade Angel haha and sweeeetneeesss :O

Unknown sa...

Aha är det så, det är väl bara göra det om du är sugen, vitt vin eller? :P

Haha jupp, när man beställer in whiskey efter kl. 12 på natten då får man skylla sig själv! xD

Jupp tur jag hade det. :)