fredag 8 januari 2010

I Am Now A RockNRolla :)

Känner mig lite mer levande än förut. Eller ja med så svårt jag hade att andas tidigare så kände jag mig levande fast på ett obehagligt sätt. Åkte iväg med moster och mamma till Rusta för att komma ut lite och allt sånt. Hittade lite stuff som mamma skämde bort mig med ^^ Ett set krokar man hänger på dörren till mitt badrum. Två par fingervantar. Sen en underbaraste underbar DVD, nämligen RockNRolla !! :D Sjukt glad över att jag har den nu :3

Sen åkte vi även förbi loppis på vägen hem där jag hittade 2 st t-shirtar, en svart och en vit, för 10 kr/st. Jag ska dock göra om dom med tygmärken, nitar & sånt. Kommer bli kul sysslande.

Skulle ha fotat allt med fick agera sjuksköterska mitt i allt då mamma skar sig i fingret så blev att pussa på henne och lägga förband om det för det blödde rejält. Blir att lägga om nytt sen.

I went for a small roadtrip with my aunt and my mom. I got a few things to my bathroom, a pair of gloves and the wonderful DVD RockNRolla. I love that movie so much it's not even funny haha. I feel a bit better then earlier but not much. But it's life so what are you going to do lol.

I also went by a thrift store on the way home where I found 2 tops, one black and one white. I'm going to remake them and it's going to be so much fun hehe.

I was going to take a photo of it all but my mom cut herself in the finger pretty badly so I played nurse and but a bandage on it and all that crap. I have to help her put on a new one later.



Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: