fredag 8 januari 2010

If I close my eyes, will it go away?

Kaffe. Slicka rent sockerkaks bunken med smeten i. Ångest över att jag lever. Utmattad. Pussar och kramar ifrån en mysig kanin. Håret i tofsar. Ännu mer ångest. Gömma mig på mitt rum så fort någon ser mig. Näven in i väggen.
Trapped...
Så ser min dag ut än så länge och något säger mig att det enda som kommer att ändras är delen att jag inte får smaska i mig mer sockerkask smet...Jag hatar att det trycker över bröstet och att jag inte kan andas :( Jag hatar ångest så starkt, jag vill bara slå den gul & blå.


I'm having a really bad day. Panic attacks and crap like that. It sucks & I hate it.


Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

Aww, det låter som stumpan inte har några bra dag alls. Hoppas det blir bättre senare under dagen eller till ikväll, ta hand om dig stumpan. <33333

Tessan sa...

Oj jag hade en sådan dag igår, ingenting var helt enkelt bra. Men tur att du har en fin kanin som ger dih pussar!

Har en tävling nu med en teckning av en kanin, titta in på den om du vill, hoppas du mår bättre.