torsdag 7 januari 2010

Playing in Photoshop

Just nu dricks det kaffe, lyssnas på musik (Lady GaGa, Regina Spektor, Nathan Barr m.m) och så görs det en massa icons :) Jag älskar att göra icons. Man hinner väl göra kanske en 40 icons på samma tid som man gör t.ex en större blend haha. Så små & söta. Kommer använda min Livejournal för att ladda upp osv som alltid. Var ett bra tag sedan min sista batch jag postade haha.

Ett litet smakprov på vad som flyger ur Photoshop just nu :)


Right now I'm drinking coffee, listening to music (Lady GaGa, Regina Spektor, Nathan Barr & more) and I'm also making a lot of icons in Photoshop ^^ I love making them !! You can make like 40 icons at the same time as a bigger blend lol. I adore them, tiny and cute. I'll use my Icon Journal over at Livejournal when I'm done with this batch. Been a while since my last one hehe.

I gave you a small taste of what's coming above the english translation ^^



Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Ida sa...

vilket avsnitt är det på nu vet du det? Försökte se avsnitt 15 av säsong 4 men kommer det nästa tisdag eller? :P

ååh vad duktig du är i photoshop! hihi varsågod! :) jag tänke förresten på animationerna, hur får du tag på alla bilder du behöver till dem?? :P