onsdag 27 januari 2010

I Wanna Do Bad Things With You

Hej på er! ^^ Är lite off idag, min hjärna verkar ligga kvar på kudden fortfarande haha. Jag är allmänt utmattad efter helveteskapet igår, men har inte ont idag så woot. Efter skolan var det att packa smycken som gällde och efter lunch så var det att dra sig till posten, där de också postades så klart. Det snöar för fullt i Nyköping. Det är snöstorm och jag gillar det inte :( Jag vill inte bo i Narnia längre faktiskt ! Ge mig vår.
Bow Necklace
Tagen i måndags

Just nu sitter jag inne på Formspring och svarar på frågor medans jag har fullt upp på Tumblr. Härliga tider.
Tänker inte gå ut mer idag så det så hehe :)

Hey you! ^^ I'm a bit off today, my brain seems to be in bed still lol. I'm exhausted since the hell I was in yesterday, but I'm not in pain anymore so woho. After school I packed jewelry that I've sold and then I went to the post office after lunch. It's snowing like madness here (again), it's a bloody snowstorm and I don't like it :( I don't want to live in Narnia anymore! Give me Spring.

[Self-Portrait taken Monday night]

Right now I'm on Formspring answering questions while I'm super busy over at Tumblr. Good times.
I'm not going outside anymore today hehe :)


Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

takai sa...

svar:
hahahah alol ofta? XD hahaha.
kom på typ att jag ligger asmycket efter med bloggningen :<
har fortfarande inte laddat upp det jag vann hos dig, har det i bilder, men har inte redigerat. har också bilder på saker jag har fått sponsrat xD hahahaah. är så seg, orkar fan inte. xD HAHAHAHA

PinkBow sa...

i really love your necklace, i adore bows :)

Anna sa...

Bilden är underbar. Älskar tröjans mönster mot bakgrunden. Fint! ♥

Chrissy sa...

That's a cute necklace and a fun photo. :)