torsdag 28 januari 2010

Peter Pan, come home!

Idag kom jag upp vid 7 och drog till skolan, eller ja jag kämpade mig igenom över 1 meter snö...Dock var lektionen inställd för läraren är sjuk, vilket gjorde mig plutt för det var min enda lektion haha. Hade kunnat sova ett par timmar till ju :(

Idag har jag träffat Elenor, gått runt i Narnia och längtat efter Peter Pan. Våren kommer ju till Neverland när Peter kommer hem (även om vi nu säger Narnia haha). Köpte fina armband på H&M och mer leopardmönstrat band :) Det har varit en soft dag!

Today I came up around 7am because I had an early class. I went there through (over) 1 meter snow (!) it was hard work haha. I got there only to find out that the class was canceled :(

Today I've met Elenor, walked around in Narnia and longed after Peter Pan. The Spring arrives to Neverland when he return you know (even if I now say Narnia lol). I bought 2 bracelets from H&M and leoparprinted ribbon. It's been a very nice day!


Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Hermione Granger sa...

Hej Layla!
Hur mår du?
Fint halsband:)
Kram
//Draco Malfoy