torsdag 21 januari 2010

I'm Stuck In February

God Morgon, det borde vara olagligt att vara uppe nu :) Jag kommer tycka så stenhårt tills jag vaknar till liv haha. Just nu är jag så trött så jag mår illa T.T Kaffe botar nog det ska ni se! Känner mig fortfarande lite skruttig men är bättre än igår så det hurrar vi för ^^ Idag börjar jag 8.30 då jag har Svenska A, läraren Ola har bytt sal igen på torsdagar så jag får väl virra runt idag som förra veckan då jag gick vilse xD Jag är expert på att virra bort mig i skolan verkar det som. Skulle ha haft Samhäll senare idag men eftersom jag har tagit beslutet om att hoppa av den kursen så ska jag inte gå. Postade papperna om det till skolan igår nämligen.

Jag har fastnat i februari månad, behöver ny kalender allstå haha.

En del lär bli plutt på mig för att jag har hoppat av en kurs. Men sanningen är den att senaste månaderna har varit äckligt kämpiga på många sätt. Jag trodde jag hade bearbetat det tillräckligt osv men det hade jag inte. Så nu tar vi en lugn termin. De som tycker dom ska klaga på mig kommer jag ignorera (!) Mitt liv, Min lycka & Mina val! Jag är tyvärr trött på att sätta alla andra före.

Good Morning, it should be illegal to be up this early! I just want to go back to bed but I have a class in a little more then one hour so yeah lol. I was suppose to have another class later today but I am not going since I'm quitting that one. Sent the papers to my school yesterday. So they'll get them today or tomorrow O.O

[I'm stuck in February. I need a new calender haha.]

Many will be cranky at me for doing this but the past few months has been really though. I thought I had made myself stronger and all that but I hadn't. So I'll take it easy in school for a few months so I don't have a breakdown lol. Those who wants to complain (and there will be believe me) can just not because I will ignore them. It's my life, I am sick of putting everyone first! I used to think "What makes everyone happy?" when deciding these things and now I'm just "Wait, what makes ME happy?!" so yeah, about time haha.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: