torsdag 21 januari 2010

3 Halsband och 40 Örhängen.

Jag har suttit och pillat ihop smycken i nästan 2 timmar nu haha. Men började bli trött i ögonen efter allt småpill och ont i fingarna också dessutom. Så får räcka för idag haha.



Halsbanden kommer läggas upp på Kitten Wonderland Shop senare ikväll, även Tradera kommer att uppdateras så håll utkik ^^ Kan komma upp ännu mer idag i shopen om jag tar för mig att fota allt som ska fotas haha. Jag är så jäkla lat ibland, pinsamhet. Leopardmönstrade och rutiga rosetter till håret kommer bland annat snart finnas att köpa i shopen.

I've made 3 necklaces and 40 earrings today :) Jewelry making is fun ! ^^


Share/Save/Bookmark

5 kommentarer:

Missmalmberg sa...

jättefina =) vad duktig du är

Jennie sa...

Jättefina!

Unknown sa...

Du har legat i du. Blev en massa gjort! xD

Förresten här kanske är en sida som kan vara intressant för dig om du inte redan känner till, visar de flesta intressanta serier och countdown till när dom börjar.

http://tvcountdown.com/

Där kan man också välja längst ner från och lista får man bara upp för dom man gillar, sen är det bara sätta bookmark på den sidan så ser man allt direkt när det kommer att gå och så. xD

Katja sa...

ÅH ÅH SÅ HEMSKT FINT!
halsbandet i mitten är gudomligt :)<3

vesna.blogg.se sa...

fina :) ja vill ha öronhängena nu, hur gör ja för att beställa?

mejla mig och förklara om du kan :)

vesna.blogg.se