torsdag 21 januari 2010

It started out as a feeling...

Sitter och myser till Regina Spektor musik medans jag smuttar på min kalla coca-cola. Lös-planerar framtiden och drömmer mig bort ända till Narnia. Fast med all snö vi har just nu kunde jag lika gärna redan ha varit där vilket är mysigt ^^
I solemnly swear I'm up to no good...
Bjuder på ett självporträtt taget i somras :)

Längtar efter mina varor jag köpt av folk världen över. Rosett Connectors ifrån HongKong. Fina klänning berlocker ifrån Tradera. Och mycket mer fint så klart. Vill ha pengarna in på mitt PayPal konto så jag kan göra min köp genom Ebay också. Det Är Kärlek Mina Vänner.

I'm drinking coca-cola while listening to Regina Spektor. I'm half-planning my future and dreaming myself away to Narnia. But with all the snow we have I could be there already which is very nice ^^ I want my things I've bought through Etsy and Tradera. Want my money to get to my PayPal account so I can buy even more jewelry supplies through Ebay. That Is Love, My Dear.



Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: