tisdag 26 januari 2010

Pain Pain, I am in Pain.

Jag mår inte bra idag :( Mensvärk suger stenhårt och det ska hatas (!). Skulle ha haft tid hos studievägledaren kl 11.00 idag men jag vet fan inte om jag kan det, jag kan knappt sitta upp just nu för att jag har så ont :( Förhoppningsvis blir det bättre tills min lektion i eftermiddag, Engelska A. Vill inte missa något i skolan även om jag har läst halva kurserna redan...Ugh, skjut mig. Nä ni, ringa och avboka studievägledar tiden sen blir det nog att lägga sig i ett hörn och skrika lite ont lol.

I am not feeling well today :( Periodpain sucks and it should be hated (!). I was suppose to have a meeting with my student-councilor today at 11am but seriously, I can hardy sit up right now for being in so much pain :( Hopefully it'll get better until my English class later this afternoon. I don't want to miss anything in school even if I've already know this half of this class...ugh, shoot me. Time to call and cancel the meeting, then it's to lie down in a corner and scream in pain lol.




Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

Stackars kisse, hoppas du känner dig lite bättre senare under dagen efter painkillers och vila. <33333

PinkBow sa...

ugh, i suffer too :( hope you're feeling better!