måndag 25 januari 2010

Slytherin Header in Progress

Hej på er sötnosar !! ^^ Kom upp för en stund sen men börjar redan piggna till så woho för det :) Har bara Svenska A idag och börjar inte förr än kl 14.15. Soft start på veckan med andra ord. Igår så hade jag en mini-paus ifrån bloggen men höll istället till på Tumblr när jag var vid datorn. Har ni Tumblr så hojta gärna till, letar alltid efter nya att följa där ^^ Och om ni vill så får ni självklart lägga till mig också :D

Just nu dricks det kaffe och görs header till en grupp på Tumblr. Nämligen FYSlytherin, dom multifrågade igår om någon ville och vi vet ju alla att jag älskar Slytherin haha, så självklart erbjöd jag min service och dom tackade ja ^^ Är kul ju. Ska även göra ny till min egna idag, den som är nu är mer tillfällig än "fast".

Yesterday I took a very small break from the blog ^^ Instead I hanged out over at Tumblr when I was at the computer. Right now I'm drinking coffee and making a header to FYSlytherin over at Tumblr, we all know how much I love Slytherin hehe :D !! I only have one class today.



Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Hermione Granger sa...

Vilken fin slytherin header du gör/gjort:D
Jag önskar jag gick på Hogwarts!!!
Vilka är din favorit karaktärer i HP?
Kram
//Hermione Swan(haha..., gillar Twilight också:D)