torsdag 25 februari 2010

Alexander

Precis skickat iväg fakturor till de som vann auktioner på Tradera ikväll.
Ni som missade eller inte vann, samma örhängen finns i lager och går att köpa genom Online Shopen (!)
Eller så väntar ni bara tills dom dyker upp igen på Tradera, vilket de gör.

Tog en paus mitt i en av mina favorit filmer Alexander med bland annat Colin Farrell och Angelina Jolie. Angelina är alltid vacker enligt mig men herregud så vacker hon är i Alexander! She takes my breath away for sure. Men ska återgå nu.

Just having a quick break in the middle of watching the movie Alexander. I love that movie so much, Angelina Jolie is breathtaking (as always). She's so beautiful. But returning now, there is 1 ½ hour left (:


Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

sannie sa...

jag tyckte om den :D men det är ju jag så, hehe :D

takai sa...

svar:
köp ett sånt då! :D hihi.