fredag 26 februari 2010

Hello Lovelies.

Idag är det en sån där hej-jag-ska-vara-duktig dag! ^^ Jag ska städa mitt sovrum, städa badrummet och mitt TV/hobby rum. Även försöka få ordning på mina kläder som exploderar ut ur mina byrårer och garderbober (igen). Allvarligt, jag måste sluta köpa kläder (!) Det eller börja rensa bort något varje gång jag köper något nytt haha. Eller övertala föräldarna om att ge mig ett förråd till walk-in closet...lol. Har även tvätt tid på söndag så största delen av helgen kommer gå till såna saker. Kommer kännas skönt och sweet efter allt är klart!

Men ska käka lunch nu och sen blir det att ta på sig bekväma kläder man kan röra sig i,
dra igång Lady GaGa på hög volym och dansa sig genom städandet.

Bokrean körde ju igång igår men som vanligt har jag inga pengar till att unna mig sånt.
Dock om jag får pengar över till det så är de 4 böcker ovanför mina mål hehe.

Today is one of those day when it's all about cleaning. I'm going to clean up the mess in my bedroom, my bathroom and my TV/craft room. I have laundry day on Sunday as well...I hate this part of life but you feel so good after it's done :D


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: