lördag 27 februari 2010

New Moon.

Igår kväll tittade jag på New Moon, åt godis till jag mådde illa och svor åt min photoshop som jävlas med mig (rejält). Idag hatar jag livet och känner mig ensam.

Ni får ursäkta alla deppiga inlägg men jag orkar fan inte hålla det utanför bloggen, är min dagbok trots allt.
Så ni får hålla ut lite till, bara lite. Snart kan jag dölja det igen som annars.

Last night I watched New Moon, ate candy until I felt sick and cursed at my photoshop that's giving me trouble (a lot). Today I hate life and I feel all alone.

I'm sorry for all the depressing posts but I honestly can't keep it outside the blog right now, it is my diary after all.
So, hold out a bit longer, just a little. Soon I'll be able to hide it again.


Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

To Mr.H Potter;P sa...

Stakare:(
Har du New Moon filmen på dvd??
Nessie

To Mr.H Potter;P sa...

Stakare:(
Har du New Moon filmen på dvd??
Nessie