måndag 1 mars 2010

Tvättdag & Kaninpussar

Igår tvättade jag största delen av dagen. Blev frustrerad över hur mycket kläder jag har som resulterar i att en hel tvättkorg med rena kläder blir kvar utan att få plats. Jag tittade även på Angel, har nästan tagit mig igenom säsong 1 nu haha. Sen hände det inte så mycket mer igår, förutom att jag var till affärn med mamma & kaninpussar då.


[Jag har alltid föredragit Angelus istället för Angel.]

Idag är det måndag, ny vecka...Tillbaka till skolan. Det glädjer mig att skolan börjar idag för så mycket som jag har total isolerat mig under "lovet"...Inte hälsosamt alls! Dock är min mage ur balans, tänker inte skriva för ord varför för ni förtjänar inte såna elakheter hörni xD. Men låt oss säga att jag har bland annat spenderat min morgon med huvudet över toaletten medans jag låter som en hulkande demon...usch...

Yesterday was laundry day so that was pretty much my day. Along with being frustrated of how much clothes I have. The result is one big laundry basket filled with clean clothes that doesn't fit in anywhere because it's full...It annoys the hell out of be to be honest lol. I also watched the show Angel, almost through season 1 now hehe :D And I of course got many bunny kisses too.

[I've always preferred Angelus over Angel.]

Today is Monday meaning new week, back to school again. It pleases me to be honest because how much I've isolated myself during the week off...not healthy at all! But today my stomach is out of balance and I wont give you details on why, so don't worry. Lets just say that my head has spent is morning over the toilet while I sound like a wounded demon or something...yuck...



Share/Save/Bookmark

17 kommentarer:

Unknown sa...

Aha nice att vara igång med Angel. :)

Själv så jag färdigt igår inte kul. :(

Antar du blivit hemma idag om du är så dålig i magen, krya på dig stumpan. <3333

Kitten sa...

Wookie: Jag har så mycket annat jag måste göra hemma nu mera så jag hinner inte xD

Ugh, jag vill gå. Har klätt på mig och allt men springer och spyr stup i kvarten nu =/

Unknown sa...

Aha jo verkar vara full fart. :)

Du då ska nog du vara hemma, du kanske har åkt på vinterkräksjukan. :(

Kitten sa...

Wookie: Men jag vill inte T.T Jag får inte behålla nåt just nu >.< Fryser och känner mig allmänt bläig.
Skjut mig -dies-

Unknown sa...

Awww, stackars kisse. <333

Du får bädda ner dig och ha hinken bredvid.

Inge skjuta kissemiss.

Kitten sa...

Wookie: Jag mår mer illa när jag ligger ner =/ Buhu, I don't wanna T.T

Päronen lär bli as-pluttiga som ett blä i kanten. PALLA! -dör-

Unknown sa...

Aj då inte bra. :(

Du får sitta i någon fåtölj.

Du får säga det är vinterkräk då kommer de inte bli pluttiga då kommer de fly när du kommer nära, bara ockupera något rum du känner för. xD

Kitten sa...

Wookie: Jo, jag ska förflytta mig så fort jag pallar >.< Eller nästa kräk omgång.

HAHA, ja exakt. "Råka" kräkas på dom xD

Unknown sa...

Aaah det kan vara bra. Låter ju som vinterkräksjukan eller någon magsjuka om du kutar jämt.

LOL! Jupp det vill de nog inte! xD

Idag var inte någon rolig dag att jobba, så himla trött, skulle vilja vara hemma och bädda ner mig framför något. :(

Kitten sa...

Wookie: Nein! Det går över snart, annars dör jag :/

Vi kan byta? Du är hemma och är sjuk och jag går iväg & är inte hemma.

Unknown sa...

Det får vi hoppas det gör.

Inte i vinterkräksjukan, jag kand ta någon mildare sjuka i så fall. xD

Kitten sa...

Wookie: Pft, allt jag har just nu. Take it or leave it D:

Unknown sa...

LOL då tar jag och avstår från det. :)

Förresten om jag inte skulle svara på något mer betyder det jag blir upptagen med jobb fast jag inte vill. xD

Kitten sa...

Wookie: Men nej, nu får du ta det. Jag mailar det nu.

Jag ska gå och vila, ta på mig en tjockare tröja också lol.

Unknown sa...

NOOO!! Inte virussmittat mail! xD

Oki gör så det kan vara skönt. :)

Kitten sa...

Wookie: Jorå, du får de mörka ringarna på köpet (: Helt gratis!

Later dude

Unknown sa...

lol hehe jaså. :P

Vi hörs senare, krya på dig stumpan. <3333