måndag 1 mars 2010

Blä var det här...

O ja, inte få behålla något man äter, frysa ihjäl & känna sig allmänt crap är alltid lika kul.

[Pluspoäng för de löjligt stora mörka ringarna.]

Nu tänker jag gå och dö i en fotölj eller soffa för jag mår typ 110 gånger mer illa om jag ligger ner.

O yes, not being able to keep anything you eat, freeze to death & feel completely ugh is always so much fun.

[Plus points for the ridiculously huge dark rings...]

Now I'm off to sit in the sofa or something since I feel like 110 times more sick lying down.


Share/Save/Bookmark

8 kommentarer:

Nessie sa...

Men hur såg du den då?
Gillar du TTS?
;)
Nessie

Unknown sa...

Hoppas du hann till toan igår. xD

Hoppas också du känner dig lite bättre idag stumpan, krya på dig så hörs vi senare. <33333

Kitten sa...

Wookie: Lol, ja va precis xD

Känner mig bättre men fortfarande Excorsisten här hemma D:

Unknown sa...

Aha vad bra då. xD

Aj då, blir det någon skola idag eller är du för krasslig?

Kitten sa...

Wookie: Jag vill men mamma ringde nyss och gav order om att jag ska dricka te & äta skorpor/mackor & sjukanmäla mig...

Så blir nog ingen skola :(

Unknown sa...

Aha vad bra då så du får vila ut dig. Får du passa på att se massa Angel. xD

Håller vi tummarna för att du kan gå imorgon då. :)

Kitten sa...

Wookie: Jag ska lägga mig och vila nu haha.
Är fast föda som inte vill vara kvar, får behålla vätska nu i varje fall.
Ska be mamma köpa soppa om hon går till affärn sen så jag får behålla någon näring O.O

Unknown sa...

Låter vettigt det. Aha vad bra håller det på att bli bättre då. :)

Jupp låter vettigt så du får i dig näring.

Vi hörs senare stumpan och krya på dig. <3333