måndag 22 februari 2010

Crafty Cuteness

Dagen har hittils spenderats med att göra smycken och annat sött.
Pussat på en fluffig liten kanin. Dricka te och lyssna på Regina Spektor. Har pratat med syster på msn också.

En del av det som har gjorts än så länge idag, ska göra mer sen för känner mig riktigt pysslig idag! ^^ Har även gjort halsband och andra örhängen, men dom behöver inte ligga på tork dom hehe. Nu ska jag bara ta mig i kragen och fota allt som ska fotas också...Usch på mig som är så lat senaste dagarna faktiskt!


My day so far has been about making jewelry and other cute things. Getting kisses from a fluffy bunny. Listening to Regina Spektor and drinking tea. Which I'll continue on doing later because I feel very creative today! ^^


Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Verkar som du haft fullt upp idag! xD

Du får ha det så trevligt i resten av veckan, själv flyger jag till Sundsvall imorgon i jobbet så blir att gå och lägga sig tidigt! :)