tisdag 23 februari 2010

Fuck You World, I Hate You Too.

Idag är det en shitty day känns det som. Jag vill bara ligga i sängen och skita i allt och alla. Men sitter nu med mitt kaffe istället medans jag försöker motstå den frestelsen. Kaffe. Kaninen. Skapande. Filmerna. Serierna. ... Jo tack, vilka roliga saker som får en att kämpa på. Det är väl bra man har något men känns så patetiskt, inte kaninen så klart, Stampe är mitt lilla ljus i mörkret. Jag har inget liv, the end.
RocknRolla Queen
Och de sakerna som varit mina glädjeämnen till att få upp mig hela förra veckan och veckan innan det...Ja, men det kommer inte bli av för mig. Ingen Kolmårdens djurpark och fota tigrar lekandes i snön. Ingen Alice in Wonderland av Tim Burton på bio. Och ja, det gör mig oerhört deprimerad! Jag skiter i om min familj suckar åt det, bara ännu ett bevis på hur jävla lite dom vet om mig. Ugh, frustrationen är stor.

Today is a shitty day. My depression is showing a lot today. I just want to ugh.

The two things that's been keeping me in school, motivated me wont happen. No photographing tigers playing in the snow and no Alice in Wonderland by Tim Burton. It does make me depressed like a son of a bitch.


Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Tsukii sa...

men fan va surt :(( tycker bara det är gulligt att lilla stampe kan vara ljuset i ditt mörker, finns de som inte ens har nåt,typ :/ kämpa på *kramis*