tisdag 23 februari 2010

Mango


Mango. Så doftar mitt rum just nu efter att mina händer blev insmorda med min handkräm. Så doftar badrummet efter mitt bad/dusch då jag smörjt in korppen med mitt bodybutter av doften mango. Mangoglass är underbart gott och mitt läppbalsam har smaken mango också! Det doftar underbart och är underbart i glass eller godisen.
Det konstiga är att jag hatar själva frukten mango. Det är äckligt.

Mango. That's how my room is smelling right now after using my lovely handcreme. That's how the bathroom smells after my bath/shower when I've used my mango bodybutter. Mango-icecream is wonderful tasty and my lipbalm has that taste as well. It's yummy yum in icecream "form" or in candy.
The strange thing is that I hate to eat the fruit mango. It's disgusting.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: