söndag 21 februari 2010

Gamer & Surrogates

Igår såg jag två helt sjuka filmer, jäkligt bra men helt off haha.
Gamer med Gerard Butler och Surrogates med Bruce Willis.
Rekommenderar båda två starkt, helt klart värda att se!

Förutom det så spelade jag The Sims 3. Som jag också spenderat idag med att göra...Jag har en ganska så djup Sims period just nu tror jag haha. Men imorn börjar plugget igen. Även om det är egna studier hela veckan så ska jag hålla mina rutiner minus lektionerna :) Vi har ju trots allt en ton uppgifter i varje ämne att göra.

Yesterday I watched to fucked up movies, very good but totally insane lol.
Gamer with Gerard Butler and Surrogates with Bruce Willis.
I recommend them both strongly, worth watching for sure!

Besides that I played The Sims 3 yesterday. Which I have spent today doing as well. I'm having a very deep Sims period again lol. But tomorrow the lazy way of life is over and it's back to studying. Even if we have the week off we still have tons of homework to do during it, so I'm keeping my usual routines minus the classes :)


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: