lördag 20 februari 2010

1000+ Fluffy Lifes Is Gone :(

Jag fick ju lov efter onsdagen. Torsdagen och fredagen gick åt till att spela The Sims 3, göra smycken och börja se om serien Oz. Har inte velat gå ut så mycket med tanke på det extrema vintervädret som återigen har ökat. Allvarligt, försvinn jävla snö!!

Inatt så rasade Tennishallen i Nyköping in. Inne i byggnaden så var det över 1000 kaniner på grund av utsällningen som skulle hållas i helgen. Majoriteten av dom klarade sig inte och mitt hjärta gör ont på grund ut av det. Hade Stampe varit där inne hade jag ärligt talat slagit ner de som hade försökt hindra mig ifrån att springa in och försöka få ut honom, gjort allt för att hitta min lilla snutteplutt! Det var dock tur att det inte inträffade när det var en innebandy match för barn eller något. Men ändå, mitt hjärta gör ont för de små kaninerna och deras ägare.

Thursday and Friday have been very lazy lol. I've been hiding from the extreme Winter weather and played The Sims 3, made jewelry and started to re-watch Oz. I have one week off from school, loads of homework yeah but no classes hehe. It's fucking sweet :)

Last night a building caved in because of the snow in my town. In the building there was over 1000 bunnies because of a show that was going to be held this weekend. Most of the didn't make it. My heart aches for them and their owners. I can't even imagine if my baby boy Stampe had been in there, I would have died if he was there and had been killed. He's my heart, my baby.



Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: