tisdag 16 februari 2010

In My Little Dollhouse

Ni får ursäkta mig för repeterande bilder men jag har ingen som helst lust till fotografi för tillfället. Jag skyller hela den saken på den kalla vintern som vägrar försvinna. Kanske ändras det nästa vecka när jag drar till Kolmårdens djurpark, fota sibiriska tigrar i snön borde vara riktigt mumma det! Också något jag drömt att få göra.

Förutom lektioner och plugget utöver det så går min tid åt till att göra smycken, sälja-skicka fakturor-packa-skicka och sånt där fiffigt. Jag har även upptäckt härligheten med att ta sig en kopp varm te och se en film eller något avsnitt av en serie efter det istället för att sitta vid datorn. Har sett klart Dollhouse och Joss Whedon har gjort ännu en jäkligt bra serie, helt klart sevärd! Hade dock inte sagt nej till mer Alpha i avsnitten...Nu ikväll ska jag skutta ikapp med Smallville. Har ju inte sett något avsnitt av säsong 9 än. Tycker dom har gått för långt med för mycket.

You have to excuse the repeating pictures. I have no desire to photograph at all right now, I blame the cold Winter that refuses to go away. Maybe it'll change next week when I (finally) get to photograph siberian tigers playing in all the snow! A dream coming true to be honest.

Besides school and things that comes along with that I make jewelry. Sell it and stuff, a lot of time is put down on the online shop. Can't even imagine how it will be when I finally start to sell all over the world...I don't want to think of that lol. I've also discovered how relaxing it is to drink a cup of tea while watching a movie or a few episodes of a good TV show instead of sitting by the computer. I've finally finished watching Dollhouse, loved it! Joss Whedon has once again made a brilliant TV show. I wouldn't have said no to more Alpha in the episodes on the other hand...Tonight I'm catching up on Smallville since I haven't seen any episode of season 9 yet. They've gone to far with the whole show, it annoys me like hell lol.


Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Nessie sa...

Hej!
tack fr ditt svar;)
hur mår du?
//Lord Voldermort;P

sputnikfeber sa...

fint.

Dixi Wonderland sa...

Svar: Lungt ;D