fredag 19 mars 2010

But I'll tell you a secret...

Hade ingen större lust till att blogga igår, så därför blev det lite dött här :)
Jag var allmänt off hela dagen. Slut efter onsdagen och sömntabletterna gjorde mig utslagen första timmarna efter att jag hade vaknat till liv, likadant idag...Det positiva med dom är att dom faktiskt funkar, jag får sova som en stock på dom när de väl kickar in. Så jag kan ta den extrema groggy-känslad och torrheten i munnen nu i början men hoppas det ger med sig så fort kroppen har vant sig annars I go crazy.

Har inte gjort så mycket av dagen än så länge. Mamma väckte liv i mig innan 11.00 och sen dess har jag suttit och flummat framför datorn, trött så jag inte vet vad jag heter. Dricker provia just nu och efter det blir det att äta lunch faktiskt. Vad som händer efter det vet jag inte. Jag vill inte vara bland folk idag, jag vill sitta på mitt rum och göra ingenting. Inte känna något, inte tänka, inte göra något.


I wasn't in the mood to blog yesterday so there for it became a little dead in here.
I was "off" all day yesterday. Mainly because of my sleeping-pills and also because I was exhausted after my Wednesday. The pills do help me sleep and I am grateful for it but they make me completely ugh the first hours after I've managed to get up from bed. The doctor said this would happen and that it'll probably go away when my body is used to the medication, hopefully she is right because it's no fun being a zombie.

I haven't done that much today yet, my mom got me out of bed 2 hours ago or something and I've just been surfing the net doing nothing really, I'm still a bit groggy to be honest xD But I'm going to eat lunch soon and after that we'll see.
I don't want to do anything today, I just want to isolate myself in my room and do nothing, to be honest. Hopefully I wont do that to myself today again, but it's hard.


Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Skönt att du får sova iaf. Hoppas det blir bättre när din kropp vant sig lite mer med dom. :)

Ha det så bra ikväll stumpan. <3333