lördag 20 mars 2010

When that day comes I shall futterwagon...

En gång i månaden så mass beställer jag in nya smyckesdelar osv. Idag är en sådan dag.
Det brukar ta mer än 1 dag dock för jag får alltid sådan beslutångest om vad som jag ska beställa,
finns ju så mycket att välja mellan...Men till slut har jag en bunt hehe.


Jag var till Öppen Hand imorse, second hand affär. Lämnade 4 stora papperkassar med kläder som jag inte vill ha längre. Det de säljs för går till en bra sak eller så skickar dom det direkt till t.ex Haiti.
Så det känns bra och är väldigt bra faktiskt.

Hittade även andra Harry Potter boken på engelska. Hade inte den på engleska innan :D

Once a month I order a lot of jewelry findings and such. Today is one of those days.
Usually it takes more than 1 day because I always have trouble decided of what to order.
There's so much to choose from! But in the end I have a large amount of goodies.

[A little peek of what I've ordered so far]

I was to the thrift store early this morning. Gave them loads of clothes I don't want anymore but still can be used.
The money they'll be sold for will go to a good cause so that's great.
Or they'll send some of it straight away to Haiti for example.

I found Harry Potter and The Chamber of Secrets in English,
I didn't have that Harry Potter book in English until today so woot!

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

PinkBow sa...

fantastic, i really want to start collecting the hp books & dvd's