måndag 22 mars 2010

So tell me when you hear my heart stop

Idag har det varit en skitdag rent ut sagt, är fortfarande för den delen.
Jag har varit allmänt förbannad och frustrerad på precis allt utan anledning.
Eller ja, är att ens liv är fucking skit sedan födelsen anledning nog nu för tiden?
Å andra sidan, vilket liv (?) Jag har ju inget sådant.
Your Stitches Are All Out
Försökte ta lite självportätt men dom blev bara allmänt deprimerade.
Ingen fokusering här inte gott folk. Bara kaos och blä.

Nej, jag ska fortsätta mitt te och lyssna på deppig musik.

Förlåt att mitt humör inte är bättre.

Today has been a very bad day, still is on the other hand.
I have been pissed off and frustrated without any reason.
Well, besides that my life has been shit since I was born. Is that a reason?

[Self-Portrait, taken today]

I tried taking some self-portrait but they just turned out depressing.
No focus on anything here today. Just chaos and blah.

Well, I'm going to continue drinking my tea and listen to depressing music now.

Sorry I'm not in a better mood.

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

Aj då var ingen rolig dag. :(

Jag ringer när jag åker hem från jobbet och försöker få upp ditt humör. :D

Får vi se vad du svarar. :)

M.A sa...

"So tell me when you hear my heart stop
You're the only one that knows
Tell me when you hear my silence
There's a possibility I wouldn't know"

Jag är oxå inne på den linjen.