söndag 21 mars 2010

Your stitches are all out...

Just Another Minute...
Bilden är tagen sommaren 2009, på Nordens Ark. Med andra ord vill jag ha sommar eller alternativt vår nu! Men det var ju ingen nyhet ifrån min sida. Verkar som alla håller med också med tanke på att det snöar på många håll i Sverige idag.

Idag har jag inte gjort så mycket som vanligt men jag har faktiskt städat mitt sovrum. Vilket är en stor chock även för mig själv ärligt talat. Imorn ska jag dock försöka få ordning på ton av saker som gör att rummet ser stökigt ut ändå.


19.00 blir det Gossip Girl. Följde de 2 första säsongerna som en slav men tappade det efter det.
Nu ser jag på det ibland mest för kläderna hehe. Blair är ju lovely!

The photo was taken Summer 2009. Basically it means I want Summer or Spring right now.
It's snowing here again and I am not liking it at all. I hate Winter!

I haven't done that much today but I have cleaned my bedroom. It's a big shock even for me to be honest haha. Tomorrow I'm going to organize a ton of things.

I'm going to watch Gossip Girl soon. I followed the first 2 seasons like a slave but I lost interest after that.
Now I watch it sometimes just for the clothes and so. Blair is so lovely!

Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

p o u l i n e sa...

sv: tack =)

Unknown sa...

Kissen från Norden ark. xD

Nu blev jag sugen på åka dit igen. Var trevligt där. :)

Aslan fånga en råtta idag som han var så stolt över och skulle visa upp. xD

Laura sa...

ha I watch for the clothes too!