måndag 5 april 2010

April 5th 2010

Day 13 of 365
[Me, the day before yesterday]

Idag så ska jag och föräldrarna till syster för hennes sambo fyllde år igår, så vi ska dit för att fika och fira honom lite grann. Det blir med andra ord mys och kissekärlek med Ronny (som är världens pussigaste bebis). Vi åker om inte allt för lång tid för vi ska vara där efter 15.00.

I övrigt känner jag mig helt ur form idag. Jag fryser, snörvlar och känner mig allmänt skruttig. Hade helst vilja bädda ner mig med en kopp varm te ärligt talat. Men vad gör man inte för la familia. Jag har gott om tid att bädda ner mig efter vi har hälsat på dom.

Today I'm going to my sisters place with my parents, her boyfriend had his birthday yesterday so we're going there to celebrate him a little. With other words there will be a lot of kitty-love with Ronny (who's the most kissable kitty). We're leaving in not to long so yeah, quick blogging!

I'm not feeling well today. I'm freezing cold and my nose is icky, I feel completely drained and out of shape. I'd rather wrap a blanket around me and drink a cup of warm tea to be honest. But the things you do for the family, right? I have more than enough time to do that later anyway.

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

PinkNation sa...

Du är nominerad till att bli Veckans Blogg hos mig :) Samla röster!