måndag 5 april 2010

Rösta På Mig! / Vote For Me!


Jag är nominerad till Veckans Blogg hos
PinkNation! Så om ni vill rösta på mig för att hjälpa mig vinna skulle det vara underbart! Du röstar till höger i hennes meny, jag är sista alternativet. Jag kommer vara skyldig alla som röstar en massa kärlek, for a life time! ^^

Jag har följt hennes blogg länge nu och blev glatt överraskad när jag såg att jag var en av 5 nominerade. Tack så mycket sötnos! :)


I'm nominated to be Blog of The Week at PinkNation! So if you want to help me win by voting for me I would be forever grateful! You vote in the poll to the right in her menu, I'm the last choice in the poll. I will owe everyone who vote a lot of love, for a life time! ^^

I've followed her blog for a long time now and was happily surprised when I saw I was one of 5 nominees. Thank you so much darling! :)

Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Liisa sa...

SVAR: Tack :D <3

Linnea sa...

Du värkar ju vara en riktig True blood tittare! Villket jag med är :) Håller på att dö för att jag inte vet när säsong 3 kommer ut. Vet du möjligt vis det?

Kram!

Anonym sa...

Röstat på din blogg, synd att man inte kunde rösta fler gånger bara haha:P

Nej det är bara sminkning faktiskt, men det är inte direkt så mycket att säga, sminkade bara och tvättade ut det så att det blev rinnigt liksom eller hur jag ska förklara:P Är ingen riktig girliegirl så jag kan inte så mycket om smink haha xD