fredag 16 april 2010

Frustrated and close to give up.

Idag är jag frustrerad över faktan att jag inte har någon inkomst och inte haft det sedan något år tillbaka. Många tycker att det är väl bara att skaffa ett jobb. Idioter.
För det första så måste det finnas ett jobb att söka och för det andra så gick det ju så bra när jag skrev in mig på arbetsförmedlingen. Ej kapabel till att arbete i min livssituation. Ungefär så lät det och det är väl i slutändan jäkligt rätt. Men ändå! Jag är så jävla trött på den här skiten.
So tell me when you hear my heart stop
Jag har tappat räkningen av hur många gånger jag har sökt igenom internet efter sätt att tjäna en liten slant. Att prova något nytt som sen inte funkar för fem öre.

Jag hatar att behöva gå till mamma eller pappa när jag behöver typ en 20-lapp. Det är usch!

Ni får ursäkta de negativa och irriterande inlägg. Jag orkar bara inte ligga och ta emot längre.

Today I'm frustrated over the fact that I have to economy to speak of what so ever and that it has been that way for a few years now. Many think that it's just to get a job. Idiots. First of all there need to actually exist a job to apply to and secondly when I tried to get more help finding one, it didn't go as planned. Not capable to work in my current life-situation. Pretty much how that ended. And it is on the other hand correct. But still! I am so fed up with this shit.

I've lost count of how many times I've searched the internet after a way to earn a little bit of money at least. To try something that doesn't even work in the end.

I hate having to go to my parents for the lowest amount of money. It is blah!

You have to excuse the negative and annoyed post. I just can't stand lying down and take it all.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: