torsdag 29 april 2010

I'm getting lost in Lost...


Än så länge så har jag mest bara grubblat idag. Såg ett avsnitt av Lost dregglandes över Sawyer där i. Druckit kaffe och kelat lite med kaninen. Diskat och haft ångest för jag provade att diska i annan ordning, bara för att se och prova liksom. Osmart!

Jag är nere för jag har aldrig känt mig så ensam i hela mitt liv som jag gör just nu och jag har ingen att ringa som kan förstå sig på exakt 100% varför jag känner så nu.

Detta är nog sista inlägget som är jäkligt personligt också på detta sätt. Inte för att jag skäms utan för att jag inte förstår det själv. Jag vill kunna förstå först. Kommer självklart uppdatera bloggen men inte ha den lika personligt öppen som förr.

So far I've mostly just been thinking all day. Watched an episode of Lost drooling over Sawyer. Been drinking some coffee and cuddled with the bunny. Done the dishes trying doing it in another way than I always do which made me panic so not that smart.

I'm really low right now because I've never felt so alone as I'm doing at the moment and I have no one to call who can understand 100% why I'm feeling this lonely.

This is also the last post I'm writing that's this personal like this. Not because I'm ashamed but because I'm not understanding it yet. I want to understand it first. I will of course update the blog! Just not as personal as it's been like before.

Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Emma sa...

svar: åh tack tack så mycket :D
åh, lost är faktiskt ganska bra men efter ett tag blev det ganska rörigt och då slutade jag att titta :\

evelina sa...

Lost e sjukt bra ;) vikket avsnitt såg du ??(A)

Bella sa...

Men min fina Sally, du kan ringa mig anytime. <3